Förenkla hanteringen av företagets utgifter

Som entreprenör är det mycket du behöver sköta. Utöver produktutveckling, marknadsföring och liknande behöver du även ha koll på bolagets ekonomi. Kvittohantering och bokföring kan vara mycket tidskrävande och därmed ta tid från resten av verksamheten. Som tur är finns det tips som underlättar hanteringen av företagets ekonomi.

Skaffa en innovativ helhetslösning

Glöm dagarna där entreprenörer behövde samla fysiska kvitton på hög och spara dem inför årsredovisningen. Tack vare dagens teknologiska innovationer kan du enkelt hantera dina kvitton online. Hos Mynt hittar du en helhetslösning för bolagets utgifter. Mynt erbjuder företagskort som är kopplade till bokföringen och kredit. En av funktionerna är smarta kvitton som automatiskt matchar dina kvitton med transaktioner. Allt du behöver gör är att vidarebefordra dina kvitton till Mynt. De erbjuder även många andra smarta funktioner som gör det enklare för dig som entreprenör, till exempel smart bokföring med direktintegrationer. Företaget erbjuder både webb och mobilapp för enklare utgiftshantering. Med användarvänliga analysverktyg får du ökad förståelse för vad företaget köper. Du kan smidigt skapa ett konto på Mynt.com och komma igång med ett virtuellt kort direkt. Du kan boka en kostnadsfri demo om du vill veta mer.

Använd mobilen för betalning & utgiftshantering

Idag har cirka 81 procent av befolkningen har en smart mobil och närmare 98 procent av har en egen mobiltelefon. Med mobilen kan du göra mycket. Även du som entreprenör kan använda den på många sätt, till exempel kan du sköta bokföringen och kvittohanteringen direkt från mobilen. Det finns även möjlighet att få ett virtuellt kort från Mynt som du kan använda direkt i mobilen.

Rekommenderade artiklar